söndag, april 08, 2012

Eldvittnet.

Av: Lars Kepler

Jag gillar Keplers böcker. Men när de blir filmatiserade (Hypnositören håller de väl på med att filma?) kommer jag inte under några omständigheter att se filmerna. Det skulle jag inte våga.

Eldvittnet läste jag på en dag. Tur att det är påsk, för annars hade jag fått lov att skolka från jobbet! Jag läste varje ledig stund. Och när jag inte läste så tänkte jag på den. Och nu är jag lite ledsen över att den redan är utläst...

Så. Gillar ni Hypnositören och Paganinikontraktet måste ni absolut läsa denna också!

1 kommentar:

Katarina sa...

Det är så intressant. Först verkar vi ha lite samma smak, eftersom jag också gillar Håkan Östlundh.

Och sedan ganska olika smak för jag ogillade Hypnotisören starkt.

Men jag kanske borde läsa Paganinikontraktet ändå. Det är flera som sagt att den är bättre.