måndag, juni 02, 2014

En lyckad affär.

I torsdags hittade jag någonting till salu på facebook som jag letat efter ett tag . Det är ju en chansning det där, att betala i förskott till en person som man aldrig har hört talas om och man har inga gemensamma "vänner".

Personen i fråga kändes seriös när jag hade kontakt med henne angående affären, så jag swishade över summan hon begärde. (Hon prutade till och med med sig själv! Visserligen bara 10 kr, men ändå...)

Spänningen var stor idag när jag öppnade postlådelocket, men där låg det! Det lilla gröna vadderade kuvertet... Som innehöll precis det jag förväntade mig!

4 kommentarer:

Katarina sa...

Va? Slutar du där? Utan att berätta vad kuvertet innehöll?

Jag kommer inte att kunna sova nu... ;-)

Spader Madame sa...

Spännande. Grönt?

Tess sa...

Katarina: Åh! En hästpryl (såklart). Ett bett, närmare bestämt.

Spader: Grönt är skönt vet du väl? Postens minsta vadderade kuvert inkl frakt...

Miss Upsey Daisy sa...

De flesta brukar faktiskt vara ärliga har jag lärt mig.. De flesta så. :-)