fredag, juli 04, 2014

Idag på jobbet.

Man har såklart arbetsuppgifter som man gillar, och man har arbetsuppgifter som man inte gillar så mycket.

Att upplåta mark till vissa politiska manifestationer hör inte till mina favvouppgifter, men nån har bestämt att det råder yttrandefrihet i det här landet och därför har jag meddelat "inga erinringar".

Synd att inte nån ville ha kaninhoppsuppvisning eller så på den platsen och den tidpunkten. Då hade jag beviljat det istället. Kaniner går det ju att lära att vara rumsrena på riktigt.

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Men vad fasiken! Har de inte redan hälsat på en gång?

Tess sa...

Jo, men det ryktas om ett till val snart...

Katarina sa...

Ha ha ha - Hade du ingen du kunde inspirera till att anordna kaninhoppning då?

Tess sa...

Nej, jag tror inte att jag känner nån som har kaniner ens!