torsdag, maj 18, 2017

Bra av mig.

Jag är så glad över att jag anmälde mig till det kommande 50-årskalaset. Att få åka bort och träffa roliga människor som jag har längtat efter jättelänge nu. Att få tanka positiv energi och bara få vara jag.

Den här orten står mig långt upp i halsen nu. Det känns som att vissa tror att jag kan trolla på riktigt, förväntningarna är orimliga bortom all vett och sans.

Ja, det står mig fritt att byta bana, absolut, men VI är bra. Vi, tillsammans, fungerar, trivs, har roligt, busar, skrattar, och därför finns orken där, än så länge.

Och hoppet är väl det sista som överger en har jag hört? Även om jag misstänker att hoppet om vettiga beslut är fåfängt.

3 kommentarer:

Spader Madame sa...

Ha ha ha! Välkommen. #Spöket Anna

Tess sa...

Tack! Om spöket Anna hade varit det minsta lik dig till sättet hade jag bett henne flytta in i mitt hus istället för att skicka en spökjägare på henne...

Katarina sa...

Hoppas du fortfarande är glad att du åkte ner och att det gick bra att komma hem igen.