söndag, mars 02, 2008

Vasaloppet.

Morgonen och förmiddagen den första söndagen i mars är alltid vigd åt Vasaloppet. Inte för att jag någonsin har åkt det, men jag tycker om att titta på det på TV.

Visst är det roligt att se täten, det är ju en enorm prestation de utför, men största anledningen till att jag tittar är för att se och höra "Blåbären". Bäst gillar jag svaret på frågan hur mycket de har tränat inför loppet "5 km har det blivit, vi var på träningsläger till Sälen i början av december"...

Blåbären var till stor del bortprioriterade i dagens sändning tycker jag. Det ska jag upplysa TV-sporten att jag inte uppskattar. Hoppas fler tycker som jag och talar om det!

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Det var då ingen som intervjuade mig! Blåbär som jag var. Men de intervjuade faktiskt B!

Tess sa...

Men du åkte väl inte Vasaloppet igår? Du var väl i Skåne?

Och förra året åkte du Öppet Spår om jag minns rätt? Visar dom det i TV? Det har jag missat!!!