torsdag, juni 12, 2008

Hängslen och livrem...

Nu har jag bestämt mig, och jag har meddelat de berörda mitt beslut.

Jag byter arbetsgivare den 1/10-08! Rallarlivet läggs på hyllan och jag blir bofast på min gård.


Men feg som jag är och med en enorm separationsångest så har jag lyckats förhandla mig till 6 månaders tjänstledighet från mitt nuvarande jobb, så om det visar sig att jag inte är rätt person för jobbet eller om jobbet inte är rätt för mig så har jag möjligheten att få komma tillbaka till min nuvarande tjänst och till mina favvo-kollegor.

Det tycker jag verkar bra för framtiden!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Graaatttis!!! Skönt att ha kvar gamla jobbet och testa på det nya...men tänk va mycket tid du får till dina hästar på vardagskvällarna :-))

Miss Upsey Daisy sa...

Låter helt toppen. Stort grattis!

Tess sa...

Marie: Ja, och om det nya jobbet funkar kanske kan jag skaffa katt till semestern nästa år!

Miss UD: Ja, det finns indikationer på att det nog kan bli riktigt bra... Jag hoppas att det blir det i alla fall.