måndag, september 06, 2010

En tokig dag.

Idag har varit en helvirrig dag, och jag har varit på krigsstigen lite titt som tätt.

Det är inte hellyckat att ilskna till alla gånger... Speciellt inte när man pratar i telefon med en gubbj***l som egentligen bara ville uttrycka sin åsikt, varken mer eller mindre. (Och egentligen höll jag med honom. Tala inte om det bara!)

Det är inte helt omöjligt att en av de aktiviteter vi har påbörjat idag kommer att rendera mig mer skäll, men jag har sett till att jag har back-up så då är det "bara" att tiga och lyssna. Sen är det så att "gjort är gjort och kan inte göras ogjort"!

En annan aktivitet som genomförts idag kan däremot ge mig en stjärna i himlen - fast jag förtjänar den inte. Dessutom gillar jag inte att göra halvdana/halvfärdiga jobb, men pengarna är öronmärkta för vissa åtgärder och jag har fortfarande inte lärt mig trolla.

Förresten - om kloning någonsin blir lagligt på människor vet jag en lämplig kandidat!

2 kommentarer:

Spader Madame sa...

Hoppas dagen idag går bättre!

Tess sa...

Inte fullt så virrig idag! Men jag har kört en bil/lastbil idag som var väldigt svårkörd. Kopplingen var tung och växlarna satt typ en mil isär. Nä, vi behöver byta bort den!