söndag, juli 24, 2011

Semester!

Jag har semester!

Smaka på den du...

Tre veckor, varav två kommer att gå fort och den sista kommer att vara hur seg som helst. Åtminstone brukar det vara så.

Två kortare resor är inplanerade - och en hel del arbete förstås (mest här hemma men även en del på jobbet).

Självklart ska jag rida också, gärna mycket och länge. Fick höra om en ridkurs jag blev jättesugen på att vara med på, men den krockade naturligtvis med en av mina resor så det sket sig. Fast det finns kanske inga platser kvar i alla fall...

3 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Hittade du?

Spader Madame sa...

Semester låter bra!

Tess sa...

Miss UD: Ja jag hittade till slut. Det var inte lätt! Rena rama turen att jag såg flaggorna från riksvägen, sen var det bara att chansa...

Spader: Semester ÄR bra. Än så länge åtminstone. (Fast jag jobbar lite ibland ändå...)