onsdag, mars 06, 2013

En bra dag.

Idag roade vi oss med att trassla ut belysningen ur granarna. Det gick så bra, sååå mycket bättre än vi befarade att det skulle gå! Nu återstår att jämna ut antal slingor per förgrening och märka upp vindorna, sen är vi redo för julen 2014...

På träningen meddelade vi slavdrivaren instruktören att våra ben inte är användbara än, så då fick vi träna överkroppen istället. I morgon kommer jag att se ut som att jag är stelopererad från topp till tå. Perfekt att åka på konferens då. Och yogan i morgon kväll kommer att gå som en dans... Eller inte.

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Undrar om det var dig jag hörde talas om.. på jobbet för nån dag sen? En tjej som börjat träna med jobbmänniskorna och den dagen till ära knappt kunde gå nerför en trappa.. Kändes när jag läste ditt inlägg, som att du faktiskt står på misstänktlistan för just den beskrivningen ;)

Tess sa...

Åh! Du menar hon som åkte på ledstången för att ta sig ner?

Ja henne har jag också hört talas om...

;-)

Jag kan från säker källa meddela att hennes ben har återgått till normalt läge, men ingen vet för hur länge.