tisdag, maj 28, 2013

Är detta lösningen?


Ja, det hoppas jag!

5 kommentarer:

Spader Madame sa...

Jag är inte helt klar över vilket problemet är, men det ser ut att vara en snygg lösning.

Fia sa...

Om inte annat så är de snygga!

Ulrika sa...

Det beror ju lite på vad de är tänkt att vara en lösning till, men snygga är de oavsett användningsområde.

Å jo, jag har börjat läsa den nu.. cirkeln - den är bra.

Tess sa...

I morgon ska jag förhoppningsvis kunna fota hela flocken... Det är nåt jag ser fram emot!

Och Ulrika, två av dem kommer att placeras i närheten av din arbetsplats. Inte så att du kan se dem genom fönstret, men tar du en promenad på typ 50 m så kan du klappa dem... ;-)

Ulrika sa...

Nu har de 50 meter från arbetet beundrats. Mycket trevligt inslag får jag lov att säga :)