söndag, juli 19, 2015

Nä, nu vill jag inget mer.

Jag och tre till har städat centrum i fem timmar idag. Det var mitt tredje pass den här veckan, och jag är rätt less på burkar, flaskor och glaskross. För att inte tala om alla "pizzor" som ligger lite här och var...

Resten av dagen skulle jag lätt kunna tillbringa i soffan, men det ryktas om regn i morgon så istället ska jag rida två hästar och klippa gräsmattan.

Men sen ska jag unna mig några timmar i soffan!

Visst ja, Basse vill ut på promenad också.

Men SEN!!!

3 kommentarer:

Ulrika sa...

Aha, så du är i ska bara-stadiet ;)

Tess sa...

I det stadiet är jag jämt...

(Och gräsmattan är fortfarande oklippt, men jag läste nånstans att man inte ska klippa så ofta för då dör mossan. Å andra sidan, om mossan dör så står jag där med en brun jordyta istället. Det växer inte många strån där, I tell you!)

Ulrika sa...

Mossa är bra, den är lättskött och så gott som alltid grön. Utom om man klipper den för ofta då förstås :)