onsdag, oktober 04, 2017

Min mage...

...har dött. Och rätt vad det är vaknar den till liv igen. Och gör ont.

Och sover dåligt gör jag. Jag har inga problem att somna, men jag vaknar vid halv tre tre och kan inte somna om. Tankarna snurrar. Problem som ska lösas, vilket de inte gör på nätterna eftersom jag oftast måste se problemet live för att hitta rätt lösning.

Men igår fick jag åtminstone ett besked som gör att vi kan påbörja förändringar. Förändringar som vi inte ser nån vits med, åtminstone inte det som påstås vara huvudskälet till behovet av förändring.

Det blir ingen träning för mig idag i alla fall. Jag är glad om jag orkar gå en promenad. (För 1000 moves måste jag ju få ihop ändå, hur illa det än skär i magen. Ja, jag blir hemskt trött på mig själv ibland rätt ofta.)

5 kommentarer:

Spader Madame sa...

Ibland blir man verkligen trött på sig själv. Kram!

Ulrika sa...

Du såg då ut att ta rätt många steg när jag mötte dig i månskenet :) Kram på dig och magen

Tess sa...

Om jag bara kunde komma på vad jag har ätit som inte var bra!

Tess sa...

Månen var fantastisk!!! Tack för att du gjorde mig uppmärksam på den.

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Hallå! Du måste ta hand om dig <3