onsdag, maj 07, 2008

Himlen är blå.

Idag har varit en annorlunda dag. Annorlunda på ett positivt sätt för jag har fått jobba "ute i verkligheten" tillsammans med personer jag tycker om och respekterar. Personer jag känner mig bekväm med. Tyvärr fick jag "sparken" som skyltmontör när dagen led mot sitt slut, annars hade det varit roligt att vara med på det i morgon och även ta del av det praktiska arbetet och inte bara det teoretiska. (Men kanske jag kan smyga med i det gänget fram till frukost i alla fall i morgon...)

Jag och kollegan M åt glass i solskenet.

Asfaltsgängen har tagit sitt pick och pack och flyttat härifrån idag. Nu kan vi återgå till vardagen och få styra verksamheten själva istället för att känna oss som marionettdockor som ska dansa efter "svartfötternas" pipa.

Jag har köpt en dränkbar pump, vilket jag borde ha gjort för ett och ett halvt år sen. Bättre sent än aldrig?

Husvagnen har blivit dammsugen och toatanken tömd. Skönt!!!

Inga kommentarer: