fredag, december 12, 2008

På plats igen.

Jag överlevde båtresan!

Och inte kändes det alltför hemskt att bada med pojkarna heller... Badet var förresten det bästa med hela resan tror jag. Så skönt!!! (En vacker dag när jag vinner en massa miljoner på Postkodlotteriet ska jag köpa ett utomhusmassagebad. Om jag är mångmiljonär har jag råd med elräkningen också.)

Kollegan B har dock inte klurat ut än om jag är nykterist eller inte. En vacker dag ska jag väl tala om att jag inte är det, jag är bara petig med vad jag häller i mig. Det ska vara gott, annars får det vara. Och jag vill inte få ont i magen heller av det jag dricker.

Jag kan i alla fall konstatera att jag har väldigt goa kollegor! (Både nya och föredetta...)

1 kommentar:

Miss Upsey Daisy sa...

Vad skoj att du hade det bra! Ska bli så kul att ses i jul tycker jag.