fredag, december 12, 2008

Dansa min docka...

Under tillbakaresan bjöd Tony Irwing (känd från framförallt Let´s Dance) på en jätterolig dans-clinic.

Kollegan L hade kvällen innan lagt fram ett förslag om att vi ska fixa buggkurs här på jobbet (på arbetstid naturligtvis).

Så varför inte fixa en intensivkurs i bugg med Tony som lärare? 10 veckor, fem dagar per vecka, åtta timmar per dag. Då skulle nog till och med jag kunna lära mig dansa.

"Enda" problemet är att vi är två damer och 20 herrar, den ekvationen går inte ihop och jag är ändå riktigt bra på att lösa ekvationer så länge vi inte pratar flervariabelanalys.

2 kommentarer:

Spader Madame sa...

Spader räknar och räknar och tycker att det inte finns så in i h-te många variabler här. Trots detta ser du antalet herrar som ett "problem" - girl det är en ekvation av modellen som jag gillar... blir inte mycket gjort på jobbet för dig framöver! KRAM!!

Tess sa...

Hmmm, det största problemet är nog mitt ointresse för dans. Alltså, det ser kul ut när andra dansar, men när man inte har rytmen i blodet så är det inget roligt att utföra det själv...