tisdag, december 09, 2008

Row row row your boat...

I morgon blir det en ny tur på havet, fast med mina nya kollegor den här gången.

Jo men visst är jag nervös! Jag känner dem inte särskilt bra än, och för min del är det väl huvudsyftet med resan att få lära känna några av dem lite bättre i alla fall.

Fast jag tror nog att det blir en bra resa - jag menar, om de inte hade velat ha mig med så hade de ju inte frågat. Eller hur?


Fast den där badningen i morgon kväll hade vi ju kunnat skippa...

2 kommentarer:

Spader Madame sa...

Ett tips från coachen!

Under badet ska alla frågor om olika kostnadsställen undvikas -om inte kan nämligen badvattnet frysa till is... Ha det bäst!!!

Tess sa...

Hej coach!

Någon hade tydligen diskuterat kostnadsställen redan, för en av poolerna var verkligen iskall...