lördag, november 07, 2009

Dagen efter...

Min mage är orolig. Det har den varit hela dagen. Ända sen igår kväll faktiskt.

Nej, jag är inte bakis. Jag körde bil så jag fick vackert hålla mig till CocaCola.

Och inte var det nåt fel på maten.


Det är nåt annat. Jag känner igen känslan, även fast det är nästan fem år sen jag drabbades av den sist.

Antingen är det jag som inbillar mig och livet fortsätter sin gilla gång, eller så är det inte inbillning och då kan det bli komplicerat. Ja ja, den som lever får se.

Nu ska jag sluta fundera och sticka yllesockar istället.

3 kommentarer:

Spader Madame sa...

Komplicerat är ju ordet... "Jag vet vad hon heter, men jag kallar henne Tess".

Esset och Spader köpte Le Marc i går...

KRAM!!

Anonym sa...

Jag tror jag vet vad känslan innebär....
Ska jag hålla tummarna?
/L

Tess sa...

Spader och L: Jag vet inte om jag vill att det ska vara så komplicerat just nu i mitt liv. Det är så mycket överallt så jag orkar liksom inte med nåt mer.

Dessutom är situationen egentligen inte förändrad, bara lite annorlunda...

Tillräckligt kryptiskt???


;-)


Kram!