söndag, maj 30, 2010

Ohyfsat.

För det tycker jag att det är.

Jag bor lite avsides kan man säga. Typ ensligt. 800 m till allmän väg. Lite längre till närmaste permanentboende granne.

Och jo, jag har hört talas om allemansrätten, men efter vad jag vet innebär den inte att man får parkera på någons tomt, endast fem meter från denna någons hus - och sen gå och fiska i drygt en timmes tid.

De kunde väl åtminstone presentera sig och fråga om det är okej??? (Jag skickade Basse Bus på dem, men han är ju inte så värst respektingivande...)



Elaka jag hoppas att dom inte fick nån fisk.

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Hoppas jag också!

Laila och Johan sa...

Jag har något minne av att Miss UD är expert på allemansrätten.. ;)

Spader Madame sa...

Ja, allemansrätt är en viktig fråga. Kan du komma och reda ut Miss UD?

Tess sa...

Jo men Miss UDs expertis handlar väl mer om tältning tror jag...?