lördag, maj 29, 2010

Vi hade i alla fall tur med vädret!

De två senaste dagarna har tillbringats i Barkarby, traskandes omkring på en enormt stor maskinmässa. Jag undrar om vi ens hann se allt? Somliga hotar redan nu med att vi nästa år ska stanna mässans alla tre öppetdagar på flygfältet som är överfullt med maskiner av alla de slag och i alla storlekar. Vi får väl se hur det blir med det...

Mina två kollegor påstår att resan till Kambodja var helt onödig, för jag blev mer solbränd på de här två dagarna i Barkarby än vad jag blev under två veckor i Asien. (Fast jag åkte faktiskt inte till Kambodja för att bli brun, så jag tycker inte att det är jämförbart...)

3 kommentarer:

Spader Madame sa...

Joooo, kom tre dagar... så ska vi ta en tur på outleten också! PUSS!

Miss Upsey Daisy sa...

Brun av mässa?

Mycket jag inte vet.

Tess sa...

Spader: Jag ska fråga om jag kan få ledigt fem minuter om det blir en tredagars nästa år... ;-)

Miss UD: Utomhusmässa. På en flygplats. I solsken.