lördag, april 09, 2011

Lördag kväll.

Veckan har innehållit många aktiviteter.

Måndag efter jobbet tog jag veckans första ridtur. Det blir tyvärr inte fem pass den här veckan, men det kanske är lika bra eftersom tjällossningen pågår för fullt. Det är osmart att förstöra ridvägarna för resten av säsongen...

Tisdagskvällen bjöd på månadens massagebehandling, en nödvändighet för att slippa ha ont dygnet runt.

Onsdag till torsdag var jobbets ledningsgrupp iväg på Utvecklingsdagar där vi diskuterade nutid, framtid och delegationsordning. Det var givande dagar, även om jag inte gillar allt som är på gång... Stället vi bodde och konfererade på var superfint med kanongod mat, rekommenderas!

Torsdag kväll yogade jag, också en nödvändighet för att kroppen ska fungera.

Igår kväll stod bowling med bästa kollegorna på schemat. Som vanligt var det roligt och som vanligt tillhörde jag bottenskrapet poängmässigt...

Så ikväll är jag hemma. I soffan. Bara.

4 kommentarer:

Katarina sa...

Låter som en bra vecka.

Och nu kommer våren. Det blir bara bättre.

Spader Madame sa...

Såg fint ut!

Miss Upsey Daisy sa...

Aktivt minsan!

Tess sa...

Katarina: Det var en bra vecka, absolut!

Spader: Gilla!

Miss UD: Nästan i klass med dig... ;-)