onsdag, juni 19, 2013

Påbörjat avslut.

Ikväll har jag eldat ris. (Läs kartonger, men sådana lämnar man ju till återvinningen, och så är det färre bokstäver i ris och därför enklare att klicka in på den smarta telefonen.)

Anledningen till bejakandet av mina pyromaniska böjelser är en nära förestående leverans av lösöre från ett dödsbo, och jag var tvungen att röja fram en plats för tillfällig mellanlagring.

Min plan är att mellanlagringen ska vara avslutad inom en vecka, annars har jag hotat med att köra grejerna till ÅVS:en. Och den här gången menar jag ÅVS:en bokstavligen...

2 kommentarer:

Katarina sa...

Alltså... har jag fått våra traditioner om bakfoten? Det är väl inte på midsommar man ska elda?

Hoppas du får en fin midsommarhelg!

Tess sa...

Det växer inte så mycket ängsblommor här, så då får man ta till andra metoder. Tradition som tradition liksom... ;-)