onsdag, mars 05, 2014

Faktiskt.

Jag tycker inte att det är okej att man lovar vara med på ett möte med externa deltagare, och sen hittar man på nåt annat och skiter i att informera.

Det är ju inte de som hamnar i dålig dager. Det är jag. Och jag har egentligen ingenting på det där mötet att göra, för jag har ingen talan och jag har ingen delegation. Det är inte ens mitt område, åtminstone inte än, inte förrän allt är beslutat och färdigställt. (Men vägbyggnation är bland det roligaste jag vet, så jag vill verkligen gå på det där mötet och för en stund låtsas att jag ska vara med och bygga, att få se grävmaskinen ta skoptag efter skoptag och man vet inte säkert vad som finns därunder...)

Gubbjävlar.

(Klart som korvspad att det kan komma annat emellan, men jag blir förbannad när man låter bli att tala om det.)

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Verkligen! Gubbjävlar kan ta sig i röven!

Katarina sa...

Gubbjävlar tenderar att sakna hyfs. Ska jag komma och sparka dem på smalbenen?

Tess sa...

Spader: Gubbjävlar kan dra läppen över huvudet och svälja...

Katarina: Jag har stålhätta på mina skor, du kan få låna dem!

Ulrika sa...

Så irriterande! Jävlar helt enkelt.