tisdag, juni 26, 2007

När andan INTE faller på...

Jag har haft svårt för att skriva nåt här på sistone.

Jag skulle kunna skylla på tidsbrist.

Men det är som vanligt aldrig hela sanningen. Jag har liksom inte haft lust heller. Och om jag har fått lust så har jag antingen inte haft tillgång till dator eller en massa saker som jag "ska bara" först, och sen har jag glömt vad det var jag tänkte skriva om. Eller tappat lusten.

Och jag som har en massa att skriva om!
  • Mina båda ston är dräktiga! Tjohooo!!!
  • Jag vill träffa J! Kan man krympa avstånd på nåt enkelt sätt?
  • Jag vill vill vill åka till Island! Men jag har inte tid eller råd.
  • Jag har förlorat i kortspel i helgen. Fast bara med 10 poäng. Han som vann hade 100 poäng mindre än mig och K. Men jag och K hade aldrig spelat just det kortspelet förut.
  • Jag har två jobb inbakat i en heltid. Gissa om man måste vara effektiv? (Det är här tidsbristen kommer in...)
  • Min hund är nog dålig i magen. Det bubblar oroväckande. Har han ätit hårdplastbitar nu igen månntro?
  • Min valack tycker att jag är elak som har sagt åt hovslagaren att slå på 10 mm tjocka skor på honom fram. Han påstår att det är tortyr. Jag påstår att det är rätt åt honom och att han behöver jobba lite extra. Det är ju bara för en skoperiod. Sen får han "lätta" igen...
  • På fredag blir det vedkapning och klyvning igen. Jag vill inte.
  • Kollegan M hjälpte mig få igång min husvagnstoa igår. Så i natt behövde jag inte gå ut...
  • Jag missade "Hundprataren" igår på TV4+ pga ovanstående, tänkte inte ens på att sätta på TV´n åt min hund. Det är hans favvoprogram.
  • Ikväll ska jag försöka att inte missa Doktor House.

Nåja, den där andan kanske faller på igen så småningom. Stay tuned...

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Min anda är inte heller påfallen.

Anonym sa...

Hej svejs! Hörde av Helena att ni ska på SM...låter toppenkul...heja lite åt mig oxå...(lite extra på Irja och Hjalti hi hi). Ska Styrmir dit? Han var anmäld på Wången men tror ej han startade. Pratat nåt med Kina på sistone? Själv e jag nog då på västkusten, Strömstad och solar och äter färska räkor ...kram Marie