måndag, juni 18, 2007

Utmanad.

Blev utmanad av Miss Upsey Daisy.

(Det blir MUD om man förkortar ditt nick... För övrigt gillar jag inte att du inte i din lista skrev med att du nästan blivit rånad i Berlin. På en Toblerone. Fast han lika gärna kunde ha tagit din kamera som låg alldeles intill.)

Åtta fakta om mig som ni nog inte kan leva utan. Eller bara nästan leva utan.
  1. Jag skulle inte överleva utan hästar. Eller jo det skulle jag, men jag skulle inte tycka om mitt liv.
  2. Jag har varit på Island och ridit två gånger. Och bara ska dit fler gånger.
  3. När jag var 4 år bodde jag hos min mormor på Teneriffa i 4 månader och gick på dagis där.
  4. Jag fick flytta till fosterföräldrar när jag var åtta år. Och bor väl mer eller mindre kvar där än...
  5. Jag tycker att det är roligt att jobba på vägbyggen för då får man byta arbetsplats lite då och då och prova på nya ställen. Där jag är nu är något av ett bottennapp. Men om ca 1,5 år är det dags att dra vidare till nån ny plats!
  6. Jag har smakat kaffe en gång i mitt liv för väldigt många år sen. Det gör jag inte om.
  7. Jag är helt övertygad om att ingen jag ringer till i jobbet någonsin kommer ihåg vem jag är så jag presenterar mig alltid med hela mitt namn, företagsnamnet och arbetsplatsen. Innan jag har kommit halvvägs genom hela harangen har de i andra änden somnat. Eller avbrutit mig.
  8. Jag jobbar bäst under press. Tyvärr.

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Dagis på Teneriffa var nytt för mig.

Tobleronen glömde jag faktist bort.Den har ändå färgat mitt liv fram tills idag.

;-)

Tess sa...

Vaddå? Visste du alltså redan att jag gillar hästar???