måndag, oktober 08, 2007

Bläää...

Idag är ingen bra dag. Jag vet inte varför, den bara känns helt kass.

Humöret i botten och det måste vara nåt väderomslag på gång för jag har så ont i kroppen. Tur att jag har tid hos Osteopaten på onsdag...

Igår hade jag en bra dag, ända tills det var dags att packa och åka hit. Jag hade ingen lust liksom. Söndagssjuka kallar J det, och det kan nog stämma. Man kommer på 1000 saker att göra istället för att sätta sig i bilen och åka de lååånga tråååkiga 19 milen.

Missförstå mig rätt, jag gillar mitt jobb och framförallt mina kollegor, och när jag väl är här går det an. Vi jobbar så långa dagar så man orkar i alla fall inte göra nåt vettigt efteråt. Men det b lir så få dagar/kvällar/nätter hemma... Jag bor ju mer i husvagnen än i mitt hus.


Äh, tur att dessa dåliga dagar kommer väldigt sällan och går över snabbt. Nu ska jag svälja en värktablett och sen lägga mig och läsa min väldigt konstiga bok om Lyra.

Inga kommentarer: