torsdag, augusti 21, 2008

AT.

Hej!
Jag heter Tess och är Tradera-missbrukare...


Nej då, riktigt så illa är det inte, men jag är där en hel del och tror att jag ska hitta fynd. Jag har till och med börjat ge mig in på second hand-kläder...


En vän messade en länk idag på en tömkörningsgjord, ny med skapligt pris, och jag blev jättesugen. Men naturligtvis kunde jag inte köpa den, det var ingen bud-auktion utan en "köp direkt", min kompis hade så klart första tjing - och hon köpte den också.

Så nu måste jag ju så klart hålla koll ifall det läggs ut en till, en som jag kan köpa, för min tömkörningsgjord som jag redan har är inget bra. Och nu när jag vill ha en ny blir ju min nuvarande ännu sämre...

3 kommentarer:

Anonym sa...

så får du inte skriva då får ju jag superdåligt samvete!!!!!
Jag är alldeles övertygad om att han har fler hemma!!!! Han frågade om det var svart jag beställt så klart hade han andra hemma, naturfärgade 100 kr dyrare!!! so what i den prisklassen!!!! RING!!!!
Kram
NU är jag lycklig!!! jag har världen finaste hästar hemma och inget kunde vara bättre!!!
Jag vill inte gå och lägga mig, är rädd för att vakna upp ur denna dröm!!!

Tess sa...

Varför dåligt samvete? Hur skulle det ha sett ut om du skickar en länk till mig på nåt som du vill ha och så köper jag det? Jag skulle ha blivit jättearg om nån hade gjort så mot mig, och det tror jag att du också skulle ha blivit...

Nyp dig i armen, det är ingen dröm! Och du FÖRTJÄNAR att vara lycklig!!!

Tess sa...

Nu har han lagt ut fler tömkörningsgjordar, två naturfärgade och en svart...