torsdag, november 20, 2008

Bondeproffs.

Jepp, det är precis vad jag är. Proffs i Bonde söker fru. Jag vet exakt vem bönderna kommer att rösta ut.

Inte så att jag vet redan nu vem som blir sist kvar av de hugande spekulanterna på böndernas hand och halva gården, men jag listar snabbt ut vem som kommer att bli utröstad under kvällens program.

Om det beror på att jag "vet" hur bönder tänker eller om jag bara har sett för många avsnitt och lärt mig hur den sändande kanalen lägger upp taktiken vill jag låta vara osagt...


;-)

2 kommentarer:

Spader Madame sa...

Inte lätt att veta varför, själv vet jag inte ens vilka bönderna är...

För övrigt finns jag och kompisen Meja på Hotellets AW i eftermiddag/kväll... Kanske finns där någon bonde?

Vet ju inte hur du ser ut men det finns nog någon bild på mig på bloggen...Om du har tid och lust är det bara att kika in! Ha den bästa helgen!!

Tess sa...

Tyvärr är jag anlitad som chaufför/hundvakt/hästskötare ikväll, så jag dyker inte upp på Hotellet.

Men tanken uppskattas!

Trevlig helg du med!!!