torsdag, februari 12, 2009

Ansikts-spa.

När jag fyllde år fick jag ett presentkort på 110 min ansikts-spa, och igår var det dags att utnyttja det.

Nästa gång blir bättre. Då slipper jag fundera över vad som händer och vad som komma skall. Jag vet också att det är värme i stolen och att jag kan be spa-teraputen stänga av den så jag slipper kli i benen. Jag ska inte heller vara iklädd långkalsonger, jeans och yllestrumpor - det blir rätt varmt där under täcket...

Annars så var själva behandlingen alldeles jättehärlig! Favoriten blev nog den där vävnadsmassagen, den tog slut alldeles för fort.

Helt klart nåt jag ska unna mig själv nån mer gång när jag känner att pengarna finns! (Och de där 110 minuterna? Nja, snarare 150.)

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Jag ska också boka mig en tid. Så farligt dyrt behöver det inte vara...

Tess sa...

540 kr där jag var. Inte så himla dyrt ändå med tanke på alla smörjor hon använde och den tid det tog!