tisdag, september 08, 2009

Atjooo.

Nä, jag har inte ens varit i närheten av Spader.

Men här sitter jag och nyser och tårarna sprutar emellanåt. (Inte för att jag är ledsen, utan för att det kittlar i näsan.)

Jag har verkligen inte tid att bli sjuk på allvar nu. Så det tänker jag inte.


Edit: Det där med att bestämma sig verkar fungera. (I kombination med Echinaforce. Eller om det var ångorna från målarfärgen som gjorde susen.) Kittlingarna i näsan har försvunnit under natten och jag är inte mer snorig än vanligt.

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Jag har inte heller tid.. men *ta i trä* så känner jag inget heller..

Spader Madame sa...

Raraste Tess! Nu måste du verkligen ta hand om dig... inte fuska för det kommer bara surt efter! Skicka en kopp te, Guteblandning och en stor kram! Kanske en whiskey också?