torsdag, september 10, 2009

Jag förlorade.

Jag ringde precis till min chef.

Jag: "-Det är MÖTE idag!" (Ett regelbundet återkommande möte varken jag eller min chef är så förtjust i. Jag gillar det inte eftersom de andra i mitt tycke inte fattar nåt medan de andra nog tycker att jag inte tänker på mina medmänniskor. Naturligtvis är det JAG som har rätt... ;-) )

Chefen: "-JAG VILL INTE GÅ!!! Jag har inte tid!"

Jag: "-Vem sjutton har tid???"

Han skrek högre än mig, så gissa vem som tvingas lomma dit framåt åtta-tiden? Dessutom måste jag rapportera från ett annat möte jag var på igår som inte chefen var på.

Nåja, det bjuds på smörgåsar i alla fall.

3 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Ta två!

Tess sa...

Det blev ingen smörgås.

Det blev en bulle.

Jag föredrar smörgås.

Spader Madame sa...

Bullar, såååå Lilla byn!