fredag, april 30, 2010

Miss.

Jag har precis haft ett mindre trevligt telefonsamtal.

Då fick jag reda på att om man ska jobba på det här företaget ska man vara perfekt. Några felskrivningar får ICKE förekomma. Överhuvudtaget. Någonsin.

Fast jag tänker som så att om jag får ett brev som innehåller endast två blad (inte särskilt mycket text på nåt av dem) och uppgifterna på pappren skiljer sig åt så ringer jag så snart som möjligt och frågar vilket som är rätt. Jag väntar inte tills drygt en månad senare med att ifrågasätta uppgifterna.

Och framförallt skulle jag inte vara grinig och komma med förtäckta hot.



Nåja, jag lär ju inte bli långvarig här om det är så att misstag/felskrivningar inte är tillåtna...

4 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Hjälp! Låter helt galet ju.

Rex Perspective sa...

Tänk på att den som aldrig gör fel har nog inte gjort så mycket i sina dar..
kram

Tess sa...

Miss UD: Galet är ordet...

Grubbelhäxa: Så sant som det är sagt.

Nåja, förmodligen löser det sig självt, men irriterande är det.

Spader Madame sa...

Fuck them.. ojojoj Spader blir alldeles rädd för hur hon tar i, men ändå... varför är folk så jävla taskiga?