söndag, januari 20, 2013

Omkullkastade planer.

Enligt väderprognosen skulle det blir rysligt kallt den här helgen, så jag hade planerat in en massa "roliga" saker som att städa t ex.

Jag kan ju inte påstå att jag blev ledsen när jag vaknade i lördags morse och det bara var -10...Det innebar ju att jag kunde ut och rida! Definitivt vägbehövligt om jag ska kunna börja rida lektion för C med Fröken Fräs igen inom en snar framtid. (Jag tycker att det verkligen är på tiden att Postkodlotteriet hittar hit snart med Grannyran så jag kan bygga mig ett ridhus...)

Tack vare den milda temperaturen blev det en härlig ridtur idag också! M tog med sig sin pappa på en provtur, så även Kråkan och Stelpa fick ut och se sig omkring i finvädret. Tja, Kråkan fick röra på sig igår med, men för Stelpas del var det ett tag sen, så jag misstänker att det fanns en hel del spring i hennes fyra ben...

Nu återstår den där städningen... Vilken dag som helst nu...

1 kommentar:

Ulrika sa...

Städning?!! Plötsligt händer det.. antar jag ;)