söndag, januari 06, 2013

Sandmannen.

Av: Lars Kepler.

Jag önskade mig den här boken i födelsedagspresent, och jag fick den också! Tack lillebror!

Kriminalkommissarie Joona Linna tvingas återigen nysta i mysteriet kring seriemördaren Jurek Walter då det visar sig att hans tretton år gamla teori stämmer och alla andra hade fel.

Boken är hur spännande som helst, och den gav mig en hel del mindre trevliga mardrömmar. Trots att jag inte läste den kvällstid. Men så är jag väl lite för lättskrämd... LÄS LÄS LÄS LÄS LÄS LÄS!!!

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Trodde det var John Blund du syftade på när jag såg din överskrift. Har vissa problem med den mannen, så blev glatt överraskad närdet inte var några sandmansproblem det gällde, utan en "hemskt" trevlig bok istället :)

Tess sa...

Tja, det är väl John blund som åsyftas, fast en väldigt ond variant...

För övrigt har jag personligen inga större problem med Sandmannen, han kommer regelbundet varje kväll mellan 21-22, även om jag ibland önskar att han kunde vara lite försenad på fredags- och lördagskvällar... ;)