lördag, december 27, 2014

Så roligt!

Idag har jag träffat en kompis som jag inte har träffat på säkert ett och ett halvt år. Det var så roligt, hon fattas mig på ett vis.

Och sen när jag kom hem och loggade in på fb så fick jag ett meddelande från en annan kompis som jag inte heller har träffat på hur länge som helst, och hon undrade om vi kan träffas nåt under nyår. Det gjorde mig jätteglad, för hon fattas mig också!

Det är ju ändå så att när de är hemma en helg eller så, så har de oftast fullt upp med att träffa föräldrar och släkten, och det har jag full förståelse för. Därför känns det extra roligt när de hör av sig för att de har tid att träffa mig med.

Och nu är det två kompisar under samma julledighet!

5 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Ja. Fint sånt där :)

Tess sa...

Ja, man blir glad i hjärtat på riktigt.

Cina sa...

Bra känsla!

About Alice sa...

Och jag ska försöka åka hem själv lite längre fram i vår... <3

Tess sa...

Cina: Verkligen!

Alice: Jag har full förståelse för att det är fullt upp för dig när du är hemma och har hela familjen med dig. Kram!