tisdag, januari 06, 2015

Och det nya året börjar bra...

I morse bestämde jag mig för att kolla om det fanns någon ledig tid i ridhuset idag, så jag åkte ner och tittade på schemat. Oj en sån tur jag hade, en lucka kl 11-12 onsdag v 1! Snabbt som attan fyllde jag i den, åkte hem och började förbereda.

Prick kl 11 var Slaufa sadlad och klar, och jag öppnade ridhusporten. Där inne red redan två tjejer, men de sa bara hej och red på. Det är ju sällan man har sån lyx att man har ridhuset för sig själv, så jag sa hej och klev in och började rida.

På eftermiddagen kollade jag på fb, och nån hade ställt en fråga till ridklubbens sida om de kunde lägga ut ett foto på ridhusschemat, hon ville veta om en tid fortfarande var ledig. En snäll själ lade då ut en bild på tisdagen v 2.

Jag är alltså redan sex dagar efter på det nya året, det bådar inte gott.

Inga kommentarer: