torsdag, juli 12, 2007

Tvätt av våran smutsiga byk...

Jag tycker inte om det nya företaget som hämtar våra smutsiga arbetskläder och lämnar tillbaka dom rena.

Dom kommer inte på utlovad dag. Antingen kommer dom en eller flera dagar innan så att vi inte hinner lägga några kläder i tvättsäcken. Eller så kommer dom inte alls och man får hålla på och ringa tvättföretaget som anlitat dessa nya entreprenörer för att efter mycket möda och stort besvär äntligen få lämna ifrån sig tvätten.

Dessutom verkar dom här nya tycka att vi ska gå nakna, för de har väldigt svårt för att lämna tillbaka tvätten.


Idag ska jag ringa tvättföretaget igen och klaga, bara de öppnar telefonväxeln nån gång. (Det är dålig stil att bara ha öppet mellan kl 8-16.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker du låter lite irriterad....kanske dags för semester?? Själv går jag på semester i morgon...äntligen!!! Har du fått igång din unga fröken något än då? Kanske kan vi ha en dejt uppe på banan nån dag och träna lite?? Kram Marie

Tess sa...

Jo, det är dags för semester. Sista dagen idag!

Ja, självklart kan vi ha en dejt uppe på banan! Jag hoppas kunna vara där en del, förhoppningsvis ska jag rida en del för Camilla (om hon har tid).

Jag har anmält mig till Odinns träningstävling på Romme den 5/8. Ska du dit?

Jag håller på och kommer igång med den unga fröken också. Där får jag en del välbehövlig hjälp av Camilla också, det är tur att hon gillar Slaufa...

Det är snart dags för inflyttning i det nya huset hörde jag! Spännande!!!

Vi får höras av och bestämma när vi ska ta en tur till banan! Kram kram