torsdag, juli 05, 2007

Och det blir FEM stjärnor. Minst.

Igår var ju jag och L utbjudna på mat. Det blev en italiensk restaurang som heter Ristorante Alfie. Väldigt mysig tycker jag (som är van vid mindre pretentiösa ställen med lysrör i taket på min hemort).



Jag åt Lammfilé på tomat och grönsaksbädd med vitlök och fetaostkräm och till det råstekt potatis. (Varför varför varför tog jag inga kort på maten???)



Och så grädden på moset. Efterrätten. Dom hade FRITERAD CAMEMBERT MED VARM HJORTRONSYLT!!!
(Fast jag fick en vaniljglasskula till också...)




Åhhh så gott allt var!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej svejs!

Ha det toppen på SM och mys i husvagnen...Helena har skvallrat att ni ska dit...heja lite åt mig oxå...och njut av fina ekipage...om några år är vi där du och jag med våra unghästar..eller hur??? Kram Marie

Tess sa...

Jo tack, vi tänker ha det jättebra i Norrköping i helgen!

Hoppas ni med har det bra, trots att ni missar årets begivenhet...

Karm kram