torsdag, juli 12, 2007

Slutet är nära.

Alldeles strax vänds kosan hemåt för att få stanna där mer än tre dagar. Det känns himla bra. Samtidigt som man så klart kommer att sakna sina jobbarkompisar...

Tre veckor semester låter ganska lite, men om jag håller mig frisk hela tiden kommer jag nog att vara rätt rastlös den tredje veckan... Jag funderar på att eventuellt ta ett par veckor ledigt i höst i stället, kanske när det lugnar ner sig. Om det lugnar ner sig.



På agendan misstänker jag att "Gräsklippning" står högst på listan. Och så fyller brorsan år idag så vi ska gratulera honom i morgon kväll.

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Själv har jag haft en veckas semester och ska tillbaka och jobba fyra igen... Fast det är rätt OK ändå.

Tess sa...

En vecka. På den tiden hinner man knappt blinka ens.