lördag, juli 28, 2007

Semester!

Nu har jag och min hund åkt till J över helgen. Det blir min semester i år. Om man bortser från SM-helgen då förstås... (Om Miss UD får som hon vill så får jag nog lov att spara några semesterdagar till februari nästa år...)

Idag ska vi på bio, vi ska se Harry Potter och Fenixorden. Det ser jag fram emot! Vi ska åka och kolla på en ny husvagn också. Jag ska inte ha nån ny husvagn (även om jag säkert kommer att bli sugen!), men det kan vara roligt att se vad som finns.

Jag har köpt den sista Harry Potter-boken, på engelska. Har inte kommit särskilt långt i den måste jag nog erkänna. Jag är inte så van att läsa på engelska. Men jag vill veta hur det går!!!

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Miss UD jublar!

Miss Upsey Daisy sa...

Jag har hittat några billiga biljeter förresten..

Jättespännande.

Hoppas vi ses på MSN snart.