lördag, september 15, 2007

Höstpromenad.


Vi är ute och njuter av hösten. Alla tre!

6 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

En höstpromenad vore något.

Helgen är till för att försöka få ordning här. B spacklar och jag städar badrummet. Lite senare ska vi spela fyrhändigt och måla taket i vardagsrummet...

Appropå. Jag ska "dit" den 27 sept så då vet jag lite mer..

Tess sa...

Jag har "semester" den här helgen, så jag gör inte många knop...

Jag har fått "OK" från J, så nu är det samtal med dom hemma som återstår. Det tar jag nästa helg.

Miss Upsey Daisy sa...

Jag ska också prata hemma.

J-månaden som sådan.Inga speciella datum som är bättre eller sämre?

Miss Upsey Daisy sa...

Bättre vi pratar "här" än hos "mig" om du förstår?

Tess sa...

Ännu bättre vore väl msn???

Inte just vid månadsskiftet i alla fall. Annars så tror jag att det kommer att vara en väldigt lugn månad arbetsmässigt. Lågsäsong.

Miss Upsey Daisy sa...

Ses på MSN.