lördag, september 01, 2007

Män som hatar kvinnor & Flickan som lekte med elden


Av: Stieg Larsson

Två helt jättebra böcker. Det enda negativa jag kan hitta med dom är att dom tar slut...








Att följa Lisbeth Salander och Mikael Blomkvist genom böckerna gör att man får svårt att sova. Det är helt enkelt mer spännande att läsa än att sova. Dessutom är det ibland så spännande att jag skulle inte stänga igen ögonen om jag så fick betalt.




Jag ser verkligen fram emot när den tredje delen kommer ut som pocket!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har precis börjat lyssna på den första av de här två böckerna...har moderniserat mig och går runt med två hörlurar och lyssnar på bok...trodde jag aldrig jag skulle...men det är faktiskt jätteskönt...hoppas jag oxå gillar böckerna...Kram Marie

Tess sa...

Jag skulle gärna också lyssna på böcker, men jag klarar inte av det, det går för långsamt. Jag har provat både med Harry Potter, DaVinci-koden och en historiebok av Herman Lindqvist, men jag blir bara irriterad...