torsdag, september 06, 2007

On the road to hell?

Ja, just för tillfället känns det så.

Jag var till Osteopaten igår och "fick" behandling nummer två.

Nej, det är inte skönt efteråt. Det gör inihelvete ont efteråt. Hela natten också. Något bättre under dagen idag, men det går som i skov. Det är mitt vänstra ben som inte riktigt hänger med utan gärna vill vika sig. När jag ska stå på det.

Nu har jag bett Ibu och Metin om hjälp för att kanske få sova i natt.

Trots alla kval jag tvingas genomlida tror jag på den här metoden med snälla behandlingar och grymma efterverkningar. Jag ska åtminstone ge den två behandlingar till. Märker jag inte av nån smärtlindring efter det så måste jag nog söka mig ännu en ny väg. Jag menar, jag måste ju kunna bli smärtfri! Det är ju inga fel på mig, alltså sjukdomliga fel. Eller Neurologiska fel eller vad det heter.

Inga kommentarer: