torsdag, januari 03, 2008

Arn - del I

Jag och K var på bio igår och såg filmen Arn.

Så synd att jag har läst böckerna! Jo, alltså, filmen var bra tycker jag, men jag saknade så mycket från böckerna trots att det är länge sen jag läste dem. Fast så är det ju nästan jämt.

Men hur skulle jag kunna veta att de skulle göra film av böckerna när jag läste dem?

För övrigt tog det oss 1,5 timme att åka till bion för plogbilen vägrade stanna och släppa förbi kön, och det kom mötande bilar hela tiden.

Och McDonalds ville inte ta emot min femhundring som jag fick när jag fyllde 25 år (och råkade ha turen att hitta i ett grattis-kuvert härom dagen). Hoppas banken vill ha den i alla fall!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sugen på en ridtur i morgon lördag el söndag?

Kram Marie

Tess sa...

Skulle gärna, men jag har blivit så förkyld så mina krafter går åt till att mocka åt hästar och kossor och se till att alla 40 djur har mat...

Alltså, jag rider, men hinner nätt och jämt innan det blir mörkt.

Så jag vill gärna skjuta lite på turen om det är okej?!?