lördag, januari 26, 2008

En lördag. Vilken som helst.

Idag kom C och red Slaufa, det är över två månader sen sist. Jättekul att hon fick tid till slut! Och välbehövligt... Jag behöver mycket hjälp med utbildningen av min yngsta häst, och jag tycker att hon gör ett mycket bra jobb. Kanske dyker hon upp i morgon också om jag har tur.

Från det ena till det andra. Jag ska åka bort om en och en halv vecka, så jag provade mina sommarkläder för att se hur mycket nytt jag måste införskaffa. Men till min stora glädje passade allt, till och med shortsen jag inte fick på mig i somras! Det måste bero på de längre promenaderna jag kan gå nu när mina ryggproblem har blivit bättre så att båda benen fungerar som de ska.

Nu ska jag ta reda på mina bakverk, sen ska jag antingen se klart på Harry Potter och Hemligheternas Kammare, eller så ska jag gå och lägga mig.


Misstänker skarpt det sistnämnda. Filmen har jag sett förut och har den dessutom på video.