onsdag, oktober 08, 2014

10 saker jag tänker på.

Lista snodd av Spader Madame som har snott den i sin tur av en som inte har snott den alls.


  1. När kommer snön?
  2. Behöver jag verkligen ha dåligt samvete för att jag inte ville rida ikväll på grund av regnet?
  3. Jag borde gå och lägga mig nu.
  4. Hur många rikspuckon finns det i världen?
  5. Undrar om Basse kommer att gilla att få healing i morgon?
  6. Jag måste komma ihåg att ta med mig vinteroverallen till kursen på söndag!
  7. Får hästarna för lite hö?
  8. Jag tycker att det var roligt att få prova på Capoeira igen, även fast det är skitsvårt. Och jag är ju lika smidig som ett kylskåp och graciös som en flodhäst på land.
  9. Jag är så trött på folk som tror att jag utnyttjar dem skamlöst.
  10. Hur länge till kommer min bil att fungera?
Sen har jag väl typ en miljon saker till som jag tänker på, men allt lämpar sig inte i skrift på bloggen.

3 kommentarer:

Spader Madame sa...

1. Snart.
4. Oändligt.

Tess sa...

1. Snart är alldeles för tidigt.
4. Hjälper utbildning?

Spader Madame sa...

1. Det är alltid för tidigt.
2. Nej.