torsdag, november 27, 2014

27. Ibland skulle jag vilja...

Oj! Var ska jag börja? Ibland skulle jag vilja en massa saker;


  • Resa till Alaskas vildmark. (Med en beväpnad guide.)
  • Byta jobb. (Om jag bara visste vad jag vill bli när jag blir stor???)
  • Ha mer skinn på näsan. (Eller åtminstone en rulle taggtråd att suga på emellanåt.)
  • Vinna en massa pengar. (Fast det vill jag väldigt ofta.)
  • Inte ha en massa djur. (Man är ju inte så flexibel...)
  • Ha fler djur. (Jag mår ju så bra med dem!)
  • Köpa en ny bil. (Nyare, utan rosthål.)
  • Tycka att det åtminstone är lite roligt att städa. (No comments...)
  • Åka till Island och rida igen. (Och igen och igen och igen.)
  • Lära mig nåt nytt. (Bara det inte innebär att skriva uppsatser!)
  • Ha ett eget ridhus. (Det hör väl ihop med att vinna en massa pengar antar jag.)
  • Ha golvvärme i alla golv. (Men det är billigare med raggsockor.)
  • Etc etc etc...

Inga kommentarer: