fredag, december 21, 2007

Jullov!

Äntligen är jullovet här! Hela 17 dagar ledigt väntar.



Eller ja, det är 16 dagar kvar nu, den första dagen är idag.





I morgon ska jag bjuda "de närmast sörjande" på mat och tårta och gengäld får jag nog ett paket eller två... Plus ett år att lägga till handlingarna.



På söndag hoppas jag att temperaturen blir något humanare. Miss UD kommer på besök och vi vill gärna ta en tur på mina islandshästar. Men det är inte roligt om det är kallare än -10 grader, så snälla Kung Bore, gör ett litet undantag i köldknäppen på söndag!!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh det är så gott med jullov! :) Grattis (för du fyller år va?) :)

Anonym sa...

Grattis tjejen. Ha en trevlig födelsedag och ett härligt jullov :) Kram Marie

Anonym sa...

Lånat en bild på Strákur hoppas ok?

Miss Upsey Daisy sa...

Tack för idag!

kram A

Tess sa...

karolina: Jo, när man veckopendlar i jobbet är det riktigt skönt med långledigt! Och jo, jag har precis fyllt år, så tack!

Marie: Tack! Är du ledig mellan jul och nyår? Ifall vi ska ta en ridtur då???

missud: Självklart! Och tack själv! Har börjat läsa mina böcker nu, det kommer att bli spännande!

Anonym sa...

Ja jag är ledig. kanske lördag eller södag skulle passa för en tur? Kram Marie

Tess sa...

Inte söndag, då åker Y & N till Teneriffa. Fredag skulle passa bäst, men lördag är okej.