måndag, december 03, 2007

Just crazy!

Just nu känns det mesta helt kaosartat på jobbet.

Alla har fullt upp, alla kämpar som galningar. Var och en på sitt vis, med sina arbetsuppgifter.

Själv har jag suttit med mätsedeln för E18 större delen av dagen, men jag har även börjat förbereda för samverkansmötet vi ska ha med alla på jobbet i morgon kväll.

I morgon ska jag fortsätta med mätsedeln för E18 (det handlar trots allt om ungefär 10 mille för november månad så det förtjänar en del uppmärksamhet), försöka få ordning på mätsedeln för Herrövägen vilket vi har möte med beställaren om på onsdag morgon, samt fortsätta förbereda för samverkansmötet. Jag ska också försöka få in mitt höj- och sänkbara skrivbord som kollegan bro-L har hämtat på HK i Borlänge i mitt kontor. Vi (ähum, läs kollegorna M och O samt grävmaskinisten S-S) har i alla fall fått in det på övervåningen. Det är bara att få in den på mitt kontor kvar...

I morgon eftermiddag har vi trafikbesiktning inför påsläppet på onsdag.



Efter det ska det nog lugna ner sig lite. Hoppas jag.

Inga kommentarer: