måndag, mars 30, 2009

Äntligen hemma!

Helgen har tillbringats i huvudstaden. Med konstant huvudvärk.

Jag fattar inte vad det är med Stockholm som gör att jag alltid mår halvkasst när jag är där. För att inte tala om så lortig jag känner mig! (Och lantlollig...)

Nåja. Alla goda ting är tre, så även resultatet av Stockholmsbesöket;
  1. Jag hittade några nya T-shirtar/toppar till rimliga priser.
  2. Jag fick umgås med morfars fru, 85 år.
  3. Jag fick besöka Nordiska Trädgårdsmässan. (Fast akta er för Stockholmsmässans Sparrissoppa. Den smakar mer mögelost än sparris. Och jag avskyr mögelost.)

2 kommentarer:

Spader Madame sa...

Jag som älskar Stockholm! Hur kan du känna dig lortig? Du kommer väl inte från Orsa? Lovar att akta mig för soppan. Var det någon från "min" fabrik på mässan?

Tess sa...

Nej, inte vad vi såg i alla fall.

Men tro det eller ej, vi lyckades träffa på de andra fem från samma ort som oss! Och det var inte lite folk där...