måndag, mars 02, 2009

De é mycke´ nu...

Tisdag
  • 9.30 Arbetsmöte (vilket jag ser fram emot)
  • 13.30 "Inför WSP-möte" med VA

Onsdag

  • Väghållarmöte hela dagen, bussen avgår kl 5.20

Torsdag

  • Trafikmöte kl 9-12
  • Titta på anläggningsmaskiner resten av dagen (detta ser jag också fram emot)

Fredag

  • Projmöte med WSP från kl 9.30 (hoppas att det blir intressant)

Utöver det här ska jag hinna göra en Produktionsplan för mina avdelningar före nästa tisdag - hur gör man en sån?

Dessutom ska jag före påsk räkna om budgeten för 2009 - och jag vet knappt vad en budget är, looser på ekonomi som man är...

3 kommentarer:

Spader Madame sa...

Verkar inte bli tråkigt i alla fall! Det är bra! Budgetar är ändå skit-tråkiga... Börja med bridge i stället!

Tess sa...

Jag börjar med bridge om du gör mina produktionsplaner och omöjliga bugetar.

Deal???

Spader Madame sa...

Produktionspl...du hörs så dåligt, på väg in i en tunnel, eller funkar inte den fulingen i ett sånt här kommentatorsfält?